محمد حسین اسلامی بازیکن مدنظر پرسپولیس کیست؟ + سوابق تیم‌ها و رقم قرارداد اوسمار ویرا سرمربی بوریرام تایلند شد هادی رضایی: کاروان ورزشکاران پارالمپیک پاریس به مشهد می‌آیند + ویدئو بازداشت نفر هشتم در پرونده فساد فوتبال! بیرانوند در فکر بازگشت به پرسپولیس! سپاهان روی دست پرسپولیس و استقلال بلند شد سرمربی اسبق استقلال تماشاگر جام ملت‌ها سفر قلعه نویی به مالزی  پیغام محبی به نکونام: به ایران برنمی‌گردم زمان نقل و انتقالات فوتبال ایران مشخص شد آزمون - مورینیو؛ این بار در فنرباغچه؟ عبدالکریم در پرسپولیس می‌ماند! استقلال توان خرید قایدی را ندارد | ۲۵۰ میلیارد تومان هزینه جذب باشو ملی پوش استقلال مامور تبلیغات برای یک کافه! مشکل مالی پرسپولیس برای تسویه با بازیکنانش نتیجه بازی دانمارک و صربستان در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| صرب‌ها رفتنی شدند نتیجه بازی انگلیس و اسلوونی در یورو۲۰۲۴+ ویدیو خلاصه بازی| سرد و بی‌روح مثل تیم ساوت‌گیت
سرخط خبرها

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی: در پی ارتقا کشتی استان هستیم| نوید پاداش برای نتایج مطلوب 

  • کد خبر: ۱۷۳۰۳۳
  • ۱۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۳
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی: در پی ارتقا کشتی استان هستیم| نوید پاداش برای نتایج مطلوب 
رئیس هیات کشتی خراسان رضوی گفت: در پی ارتقا کشتی استان هستیم این صندلی امروز برای ماست و مشخص نیست نفر بعدی چه کسی خواهد بود و باید امروز از هر امکاناتی که هست استفاده کنیم. اگر شهرستان‌ها پایان سال نتایج خوبی کسب کنند پاداش حتما در نظر خواهیم داشت. 

به گزارش شهرآرانیوز، رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در مجمع کشتی خراسان رضوی که با حضور روسای هیئات کشتی شهرستان‌های استان، حمید توکل و برخی از گوش شکسته‌های جوان که امروز ۱۵ تیر ماه برگزار شد، اظهار کرد: این جلسه قرار بود به مبحث حسابرسی مالی هیئت استات بپردازیم اما به علت غیبت بازرس به نحو دیگری رقم خورد. 

صحبت ابتدایی رئیس هیات کشتی خراسان رضوی در حالی است که روسای هیئات کشتی شهرستان‌های خراسان رضوی به جز یک شهرستان گزارش مالی هیات خود را به همراه نداشتند. 

وی افزود: در پی این هستیم در حوزه مسابقات ملی و استانی اتفاقات بهتری رخ دهد و برنامه‌ای را پیش‌رو داریم که شهرستان‌ها میزبان قهرمانان استان باشند و هر شهرستانی‌ که برای اجرای آن تمایل داشته باشد از طرف استان کمک هزینه دریافت می‌کند.

رئیس هیات کشتی خراسان رضوی از عملکرد مطلوب این هیات در سه ماهه اول سال ۱۴۰۲ خبر داد و گفت: خوشبختانه به دور از حواشی سال گذشته به نحو مطلوب کار خود را آغاز کردیم. طی این مدت بانوان آلیش موفق به کسب مقام سوم کشور شدند و بانوان رقیه محمودآبادی و عزت قربانی ثانی دو مدال طلا را کسب کردند. 

حسن‌زاده در ادامه بیان کرد: همچنین بانوان آلیش توانستند در مسابقات آسیایی دو مدال نقره را از آن خود کنند. کسب دو مدال برنز در مسابقات قهرمانی آسیا، کسب مقام سوم کشتی‌گیران نونهالان آزاد و کسب ۴ مدال در مسابقات نونهالان کشور را در کارنامه کشتی استان ثبت کردیم. علاوه بر اینکه بسیاری از کشتی‌گیران خراسانی به تیم ملی دعوت شدند و ۵ مدال در مسابقات بین‌المللی جام شهید هاشمی‌نژاد کسب کردند کما اینکه کشتی‌گیران خراسانی در مسابقات جام جمهوریت ترکیه دو مدال برنز کسب کردند. 

وی شرایط شهرستان‌ها را نامطلوب ارزیابی کرد و افزود: امید است طی سال جاری و آینده بیش از پیش پیشرفت کنیم. شهرستان های ما به جز مشهد متاسفانه شرایط آن‌چنان مطلوبی ندارند و به زعم من دلیل آن مباحث منطقه‌ای است که انجام شد و امسال پیگیر این موضوعات هستیم. اگر شهرستان‌ها پایان سال نتایج خوبی کسب کنند پاداش حتما در نظر خواهیم داشت. 

رئیس هیات کشتی استان در خصوص همکاری روسای هیئات کشتی شهرستان‌ها با بسیج، بیان کرد: باشگاه بسیج زیرمجموعه هیات کشتی در استان و شهرستان‌هاست و بسیج مقوله‌ای جدا از ما نیست. امکاناتی که امروز ایجاد شده به وسیله مردم و بسیج متولی بوده و امروز بسیج متولی، دست‌اندرکار و کمک کننده کشتی استان است. 

حسن زاده در نهایت خطاب به روسای هیئات کشتی استان تاکید کرد: اگر از شما درخواست شد که ریاست هیئت و باشگاه بسیج به عهده بگیرید، بپذیرید چرا که امکانات بیشتری در دسترس شماست. در پی ارتقا کشتی استان هستیم این صندلی امروز برای ماست و مشخص نیست نفر بعدی چه کسی خواهد بود و باید امروز از هر امکاناتی که هست استفاده کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->